Du ville visa att du fanns och att du levde. Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

Alla inlägg den 29 november 2010

Av the-girl-behind-the-camera - 29 november 2010 23:05

Ville lite kort berätta om min helg, för den var toppen!

I fredags så var det studentfest och nu är första krogbesöket avklarat! Det var otroligt kul och jag ser framemot nästa! ;)   

I lördags så var jag på Alvas dop. Jag fick den stora äran att läsa en helt fantastiskt fin dikt och jag agerade lite fotograf också! På kvällen bjöd Tove mig på bio, vi såg den nya Harry Potter filmen! Den bästa hittills enligt mig! :) Tack Tove! 

På söndag var det ju första advent och skyltsöndag på stan, och klassen hade fått jobb att sjunga lite julsånger då! Och det gick rätt bra för oss :) Men att stå stilla ute och sjunga i -15 är ingen höjdare! Men bra jobbat ES08!


Bild på mig och Tove från skyltsöndagen!

Fröken Svår.


En blogg om mig, min vardag, mitt intresse för fotografering, second hand, musik, prickiga klänningar och annat fint.

© Alla fotografier är tagna utav mig om inget annat anges.

Alla vägar har sitt pris.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

En av alla dom.

För den som letar.

För dig.

Se dig om.


Ovido - Quiz & Flashcards